12.49AM


Gaah, hittade den här bilden, det var så vi satt när tjuven sen kom där upp förbi mej knuffa mej tog plånboken, om Elida hade haft bättre reflexer hade hon kunnat kasta sej och stoppa han, sen sprang han vidare förbi Elida och jag sprang efter sådära, asså det är FETT SYND om han, måste baxa saker för att få livet en mening, jag kan bara köpa en ny plånbok, ta ett nytt idkort, fixa nytt bankkort på nordea, köpa nytt armband.... JAG HADE ENS INTE CASH, hahahhahaha YEEEEEEEEEES!!

Nej men jag skulle säga att nu är det april! Eller egentligen inte för jag har inte lagt mej än, men fatta vad fort tiden går, jag är så kosntig, jag ser inte fram emot att bli 15 eller 16, men fyyy vad jag vill fylla 17, och jag vill inte fylla 18. 17 är lixom sista året som a little kid. Äh imma be a kid forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0