2a April 2011

Godmorgon, gissa vem som somnade fett sent, jaag....... jag somnade vid sex typ, youtube höll mej uppe sen ladda jag ner senaste avsnittet av greys, ni vet musikalavsnittet, asså jag titta i en kvar, kunde inte titta mer för jag började ASGARVA och ville inte väcka dom andra, när alla helt plötsligt började sjunga och blev fett seriösa, i vaaarje scen vare så, hahahah jag doooooog, såhära dom pratar, ba, no she's not gonna survive this lalala, AND BREAAAAAATHE JUST BREAAATHE, så springer dom runt som på en musikal HAHAHAHHA jag dog, men det var kul för dom hade bara sånger som varit med i grey's ni vet, så jag kom ihåg dom flesta sångerna från vilket avsnitt dom va. Och Sara Ramirez, Callie Torres ni vet, hon sjunger SÅ BRA! wow... Meeeeeen i alla fall, nu är jag vaken, ska göra mej i ordning snart och börja plugga, har verkligen jätte mycket, har inte pluggat så mycket dom här två senaste dagarna så får ta ifatt allting nu, men vi ska till mormor och morfar så jag pluggar där.

Heeeee, nu vet ni hela mitt liv så HEJDÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0