8e April 2011

Det är RIKTIGT skönt väder idag, det regnar och det är svalt, nästan kallt asså, kan gå runt med mjukis och tjocktröja INOMHUS!!!! Det är typ 25 grader...  Ah men ska snart måla klart där nere, alice har kalas i morrn så det måste vara klart där nere.
Sen ska jag väll göra lite plugg sen ska jag ladda ner avatar och titta på den, minns när vi va på den på bio, ååh.. jag vill gå på bio med eeeeeeeeer, ååh jag drömde att jag kom hem, jag kramade alla, träffade alla, asså ååh, det var SÅ härligt, sen när jag vakna min första tanke va MEN JAG VA HEMMA JUUU, haha.

Men ja, ska titta på ett till oth avsnitt, har snart sett klart andra säsongen, yees :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0