ABCDEFGHIKJLMNOPQRSTUVWXYZ

tjaaaaaaaaaaa, sitter hära och bara chillar, maan life is sweeeeet, köpte 3 liter rootbeer och sen vanliga rootbeer flaskor, nice, nu gör pappa hashbrowns tror jag dom hette, när han först sa skaru ha hashbrowns trodde jag han sa hashbrownies, jag ba..... eeh??? pappa?? hahha nej men typ, fast d är något annat, typ raggmunkar nästan, tydligen, jag fatta inte men jag är hungrig så jag äter vad som helst. Men juste, spotify ska ju typ lägga ner gratistjänsten ju, 10 timmar per månad kan man lyssna, det är typ 200 låtar, 20 min per dag, och man får bara lyssna på en och samma låt fem gånger max. weeeell, mer tid åt youtube! :D kanske köper premium sen i alla fall, vill ändå ha spotify på ipoden så.. yeees
"live my life right and just be happy here", han får vem som helst på bra humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0