natti

Bääääääästa avsnittet på oth eveeeerrrr!! Maaaaaan, va helt chockad!! Stackars Alice som tittar med mej, i mitten av avsnittet börja hon somna så hon ba kan vi inte titta i morrn? Jag ba nej, så hon ba okej, men radera inte, jag vill se i morrn. Visste inte att hon var så into it, men tydligen. Så ska inte radera så hon och jag kan titta i morrn igen.
I alla fall så chillade jag och Elida och alice vid poolen idag, riktigt chill. Ska utnyttja poolen myyyycke nu, kommer ju antagligen inte bada så mkt i sverige för det är iskallt i båda sjöar och poolar där.
Åh... jag va påväg att nysa så satte jag på en låt och det var fett hög volym så jag blev skrämd så nysen försvann mitt i, hatar den känslan. På tal om låtar, dom senaste fyra låtarna, lyssnalyssnalyssna, dom är 4 andledningar till jag har varit konstant taggad i en vecka nu :)
Men i alla fallll, har inte mkt att säga, ska sova nu, godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0