nolifer... plugglifer?

Heeeey, sitter och lyssnar på eminem jordens bästa, okej, mac miller har blivit en stor favorit, men det finns INGEN som eminem, hans texter asså... Det finns rappare som sätter rim bara för att dom rimmar, men det känns som eminem sätter inte rim för att det rimmar, utan han skriver en text som är tuung, djup, allt makear sense och sen så bara rimmar det... typ, alltså varje text han gör, om den ska vara random, djup, rolig, kaxig vad som helst så gör han det alltid till 100 procent.
I ALLA FALL så vare inte det jag skulle snacka om, jag tänkte klaga om hur myckt plugg jag har idag, men det försvinner inte bara för att jag klagar. Jag och Dennis ska köra pluggmaraton nästa vecka, varje dag, från åtta, nio på morgonen, till åtta nio på kvällen ska vi plugga KONSTANT, då får vi sommarlov mycket tidigare! Hoppar hoppas hoppas det funkar! Ska intala mej varje dag att det är värt det.

Jo men igår shoppade vi igen, köpte en ny plånbok, exakt lika dan, men ska köpa en till turkos, fett färgglad sådära, skön att ha till sommarn, men den jag har nu är TOM, inga kort, inte sparade kvitton, inga bilder, ingenting... Och sen köpte jag ett par svarta byxor, kan visa hur dom sitter på sen, det är inga jeans, mera.. aah whatever..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0