Shopping dag

Ahmen tjaaaaaaaaaa, vi drog till albrook och shoppade, eller först drog vi till mina mostras salong och elida plattade håret sen drog vi till mormor och morfar en stund, sen drog i till abrook, va där FETT länge, och jag fick skavsår, skitont, sen aah.. jag hitta två par jeans, ett par mörkgråa typ med fickor ni vet sådära, sen ett par ljusblåa och sen ett linne typ. Yeeee, hittade ett par chinos liknande svarta byxor men tyget va inte samma och dem liknade liiite haremsbyxan ni vet, dom va assköna, ångrar lite att jag inte köpte dom, men vem lägger 40 dollar på en liten tygbit lixom...

Jo men hej sen drog vi till Tara och Gerritt och hämtade upp killarna sen drog vi till mormor och morfar igen så har vi varit där tills typ tolv, och nu har jag aaaaaaaaaaaaaaaaaaaasont i magen, det känns som nån sticker knivar i magen, typ som när man haft uppenatt och druckit fett många energidrickor så vill man bara hem. Så känns det, aaaa... men pallar inte lägga in bild hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0