Blev ju nånting av inlägget i alla fall

whadupppppppppp
jag älskar att dra ut på konsonanter istället för vokaler, det är fett kul.

I alla fall, har jag inte ens någonting att skrva så tänkte köra ett inlägg där jag bara babblar på om ingenting, jag är rätt bra på det.

Ehm, vad kan man börja med da, jag sitter och lyssnar på biggie, 2pac, nas, big l, gang starr, mos def, common, lord finesse, eazy e och annan fett skön lite mera old school.
Det är fett skönt, ibland önskar man att dom va dom stora fortfarande, fast typ dom flesta är ju döda nu också. Dagens är typ... dom som började när tupac och deras tid slutade, typ eminem, jay-z, t.i, ludacris, lil wayne, you name it, och framtidens..... MAC MILLER, haha ne men jag är seriös, tror han kommer bli riktigt stor i framtiden, och det jag gillar med han extra mycket är att han använder vissa beat som är från old school i sina låtar för att få deras generation tillbaka på ett sätt och "visa" för generationen som är nu hur musiken var förut, lixom, han vill inte låta det gamla dö ut som han lyssnade på när han var liten, ANVÄNDER DET GAMLA MEN PÅ ETT NYTT SÄTT, där satt den.

För lyssnar man på dom hära tre generationerna, man hör FETT med skillnad. 
Åh, det är som kläder! Typ på din mormors tid va blommor fett inne (biggies) sen på din mammas tid va fult hår fett inne (eminems tid) och på våran tid som också är framtiden har vi blommor på typ kläderna fast på ett snyggt sätt (mac millers tid) haha aa ful jämförelse men ni fattar, och jag menar inte att på din biggie levde på din mormors tid typ 1950 men ni fattar generationsvinkeln... hmm.. det går runt ju överallt. djupt äre egentligen. coolt. i love it. Nej men nu blir et för sent, godnatt, elida sover med min sovtröja och säger att det är hennes bara för hon sov med den senast.... asså HHAHAHA är hon 18 på riktigt? hahahah hon är för mycke bara, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0