Verme Caribbean Mix


Alltså, den här låten! Man har vissa låtar som allllllltiiiiiiiiiid kommer ligga en nära hjärtat. Det spelar ingen roll vilket humör jag är på, men när jag hör den här låten så baaaaaaaam blir jag glad, helt plötsligt känns 2,5 månader som ingenting, jag är SNART hemma. Ååååh sommaren 2011 kommer bli bästa NÅGONSIN. Jag minns när jag och Th satt och lyssnade på den hära, våren 2009 typ, det var soligt och man blir ju alltid så glad när solen kommer fram efter vintern, och vi satt där på hennes rum och ÄLSKADE LIVET och lyssnade på den här låten, ska se om jag kan hitta inlägget från den dagen på Th's blogg, assååå... maaaan, d är perfekt, allt är perfekt, 2,5 månad är ingenting. 9,5 månader har inte heller varit nånting.

Jag var alltid en sån som ÄLSKADE att sova bort dagar på sommarlovet, bara sitta inne och chilla, gå ut när solen va nere, vara ute på natten komma hem, sova på dagen. Men det är såååå inte hur jag kmr spendera min sommar när jag kommer hem, ska ta vara på varje sekund, inte klaga, inte sova på dagen, ha kul, FILMA MYCKET. Året här i Panama har fått mej att inse hur mkt små videoklipp betyder, ååh... ååååååh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0