22a Februari 2011

Hejhej, började dagen skitbra, åt frukost för typ första gången på år. Så jag åt frukost och tittade på två avsnitt av desperate, måste börja ladda ner säsong 4 nu. Men i alla fall så ska jag plugga på bra idag, ska göra klart 3 uppgifter, sparar alltid dom största till sist, och jag har precis fattat att jag kommer få jobba fett med matte på sportlovet :( Men men, det är bara matte, det går fort, och det är geometri så när man fattar det lär det ju vara lätt, det är fett fult för man hatar matte, men ibland när man fattar då vill man inte sluta och man älskar matte helt plötsligt... tänk om det kunde vara fler av dom stunderna, haha nä men vi hörs senare när jag är klar med allt plugg.


haha promon för dhw säsong 4, haha jag dööööör av garv, fett ful, måste dom leka så mystiska? hahah åhnej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0