3 Februari 2011

Haha jag har problem, när jag skulle skriva datumet tänkte jag att nu ska jag börja skriva annorlunda, jag tittade på datumet nere i hörnet på datan där det stod 02/03/2011 och då skriver jag bara typ 110203, men nu när jag skulle skriva som jag gjorde i rubriken tog det 2 minuter att komma på vilket datum det va. Fett synd.

Idag blir det i alla fall inte poolenm, det blir plugga matte, myyycket matte... sen lite musik, sen är jag ledig. Åh jag somnade fett sent igår, typ vid fyra. Det va hemskt jag kunde inte sova, jag hatar sånna nätter när man bara ligger och vet inte vart man ska ta vägen. Sen va allt bara fel igår för vet ni, jag tittade på världens sämsta film, Marley and me. Asså den va så dålig, jag tog mej igenom hela filmen ändå, åååååååååååhhh sämsta filmen, se den inte, handlar om några som gifter sej, skaffar en hund, skaffar tre barn, har lite bråk, kommer över det, flyttar, barnen växer upp, hunden växer, sen dör hunden. Thats it... jag som satt och väntade på någonting, aa sen tittade jag på halva alpha dog, ska titta klart idag. Ja nu vet ni. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0