4 Februari 2011

Goooodmorgon
Asså jag stör mig på sånna som ALLTID skriver på facebook, varje måndag, ny vecka nya möjligheter... asså va. Det är bara en ny vecka, inte ett nytt liv. Men men, det är fint att folk är positiva...
Idag blir det samma som igår, alltså inget speciellt. Eller ikväll skulle vi egentligen till Tara och Gerritt, men mamma och pappa är bortresta så då måste vi ta bussen för mormor har inte körkort. Och bussen... jag pallar inte ta buss fram och tillbaka, och har inte pengar till det heller. Men vi får se.
Åååh, igår innan jag gick och la mig så rensade jag ipoden, tog bort massa onödig musik, la dit massa ny, satt i typ två timmar och fixade. Sen när klockan var fett sent och jag va fett trött, så stängde jag av datan, skulle somna till musik, så hade jag glömt att synka ipoden. Feeett irriterande.
Och Miss Universe, ja, jag menade lättroad i förra inlägget, hahah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0