Albrook Igen

Hejsan, va lite överallt idag. Först på los pueblos och någon mekaniker som fixat våran gamla bil, sen hem och sen till albrook igen. Hittade ingenting men det var ändå rätt trevligt, bjöd mamma på mat och la yuca är bääst, åt där igår och idag åt jag där igen, fett gott!

Nu sitter jag och tittar på solsidan, det är väll helt okej, ligger bara på fjärde avsnittet så har väll inte riktigt kommit in i det. Men barn, skojja. Men vad vill ni att jag ska blogga om? Mer Panama? Känns som jag hade mkt mer läsare när jag bloggade mer om Panama... Fast.. d finns ärligt talat inte så mycket att säga längre. Kanske slänger in något inlägg då och då, men det ska bli mer dans och musik sooooooon! Kanske blir när jag kommer hem till och med, om jag inte lägger ner bloggen då, får see men puuuuuuuss så länge!


och så vare d där med roteraaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0