Bilder, Bilder, Bilder

Okej, kom ihåg att det är ipod bilder så det är inte alls bra kvalite :)


he..he.. påväg till bussen


dom tre fula påväg till bussen


la reina


=)


haha ser fett torrt ut


fint.. eller? åååh jag får damp på sånna som är intresserade av blommor och typ fåglar, på riktigt.. asså haha dom typ dampar loss och ar party "ååh det är en flysarisklyralisptybalis, det är den mest efterlysta blomman" eller vänta.. heter olyst, överlyst... åååh... vad hetere när man inte får plocka blommorna? blomlyst.. obelyst? otändlyst.. NEJ NU DAMPAR JAG LOOOOSSS


chrissi och jag


på volvo bussarna, sverige känslaaa!


Haha, Jag och Malachi, världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: sofia'

hahah söt du är, fridlyst heter de (y)

2011-02-08 @ 19:16:34
URL: http://sofiafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0