Fruktsallad & Rootbeer & Desperate Housewives

Har precis ätit fruktsallad och druckit min sista rootbeer och tittat på ett avsnitt av desperate housewives, ska nog titta på några fler, är fett pigg för första gången på länge. I morrn fyller mamalila år så vi ska till el valle och chilla där, ska fira henne senare nästa vecka så att pappa kan vara med.
Åh, jag tittade på Easy A oxå, den va bra men jag fattar inte varför många har den som sin favoritfilm, sååå bra var den inte, den påminde lite om mean girls även fast det inte ens var samma handling. Meneeee, kanske slänger in något mer inlägg senare, och jag vet att ni är säkert FETT TRÖTTA på mina webcam bilder nu, haha det är dom enda bilderna jag bjuder på typ, ska börja ta mer bilder när jag går ut =)
 

 
mweeeeheheheh kommer aldrig sluta med dom här bilderna, den längst ner till vänster va finast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0