Grammy Awards

Grammy awards va väll helt okej. Eminem var tung när han körde love the way you lie part 2 med Rihanna, men det bästa va såklart eminem när han körde i need a doctor... fy vad tungt det var, blev nästan tårögd, skoja. Men rysningar var det asså, han är den bästa av dom bästa av dom bästa! Lägger upp den här sen när den kommer ut på youtube. Och haha, när Justn Bieber körde never say never så ramlade en stackars dansare när han skulle volta från typ 2 meters höjd, det var så synd. Nej men vad jag skulle säga är att det hela tiden vann massa randoms över sånna som är bra på riktigt. Till exempel det största, album of the year i slutet så vann några.. jag minns inte vad dom hette men det började på s, dom vann över Eminem, Lady Gaga, Katy Perry och nån mer, helt stört. Men nu ska jag skicka in en uppgift och i morgon börjar jag med schemat på riktigt!


tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0