Häääärlig Dag :D

Åh hej, den här dagen va bra! Drog till albrook med mamma, pappa, elida och alice. Tänkte inte shoppa, drog mest bara dit för att äta, som jag alltid gör.. haha, nee men ååh, åt fett gott, pomfrit, friterade skaldjur, och kött, kyckling och korv på samma tallrik, med fett goda såser, aaaasgott och om man blev mätt. Sen följde jag med Elida till några affärer och nu har jag hittat en favorit affär, fyyyyy vad underbara kläder dom hade, ska shoppa där nästa månad när jag får mer pengar! Sen drog vi in till Zara, så grymt att jag kan köpa skor och jacka där sen innan jag drar hem. Sen köpte vi mys på super99, sen drog vi hem. Ah, men det bästa är, att jag vet inte hur jag lyckades, men jag lämnade in 4 uppgifter i morse. Det betyder att jag har en uppgift kvar och lite matte bara :D


3 tröjor rikare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0