Hejdå jenniferbengtsson.blogg.se

HAHA YEEEEEEEEEES!! nu slutar jag blogga, på riktigt, publicerade ett inlägg om att jag ska sluta blogga när jag kommer hem, sen tänkte jag.. varför????????????? varför inte JUST NU? Och nu äre inte så att jag kommer skriva igen om tre dagar... jag saknade det... för vet ni vad jag gör då? Gör en ny som bara jag kan läsa, såååå GOODBYE, tack alla besökare för att ni, jag vet inte.. d är ni som ska tacka mej som har delat med mitt liv med er? skojja, tack för statistiken?.. eeh, jag kommer hem om 18 veckor, 126 dagar, jag pluggar på dagarna här, går till poolen ibland ska göra det mer, ehhh.... finns inget viktigt ni behöver veta. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :DDDDDDD


Kommentarer
Postat av: Miss universe

NEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!!!!!!!! GÖRE INTEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-24 @ 20:04:27
URL: http://theresaskaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0