In The End, We Will Remember Not The Words Of Our Enemies, But The Silence Of Our Friends

Hej på er, det var en riktigt dålig dag idag. Pluggade inte ens, så dålig va den att jag inte ens hade orken att plugga. Haha men den blev fett mycket bättre sen när jag snackade med Th, känndes som jag fick ut lite agression där så det va skönt! Tack gode gud för msn nu när man inte kan träffas på riktigt asså.
Men sen så drog jag och bakade med Elida och Alice, vi bakar kladdkaka och Elida har i olja :S. Får se hur god den blir.




Jag och min fina vän under våra unga dar på Ekilla för 3 år sen (?), haha nej men det fula här va att dagen innan hade Th mobbat mej för jag hade långkallingar under byxorna, så den här dagen skulle jag dra ner hennes byxor, tror ni inte hon har långkallingar då? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0