Jag Ska Börja Om

Alltså nu är jag seriös! Jag säger varje vecka, i helgen ska jag ta tag i mitt liv. Sen satt och snacka med Amada i tele så jag ba "i helgen ska jag ta tag i mitt liv" hon ba "Det är lördag?" Hahaha.
Nej men nu är det på riktigt! På måndag börjar mitt nya liv.

Jag ska gå upp tidigt varje dag förutom helger, jag ska lägga mej tidigt, typ elva.
Jag ska klippa mej, sen ska jag inte platta det så att det är långt när jag kommer hem.
Jag ska köpa bättre b-vitaminer.
Jag ska börja powerwalka, styrketräna, stretcha och dansa.
Jag ska lägga undan hälften av alla pengar varje månad.
Jag ska göra bra ifrån mej i skolan.
Jag ska skriva upp vad jag behöver köpa innan jag kommer hem till Sverige, och BARA köpa det, inget onödigt får jag köpa!
Jag ska tvinga Elida att ge mej en sminkkurs.
Jag ska bli bättre på att blogga.
Jag ska inte deppa för att jag är här, jag ska istället se fram emot att komma hem, men ta vara på tiden här
, åh måste åka till släkten i El valle snart, d va länge sen! :(
Jag ska hålla mitt rum rent.
Jag ska höra av mej mer än till bara tre personer, heheh....

Så om jag kommer på något mer så ska jag skriva det, sen någon vecka innan jag åker hem ska jag se hur mycket jag har gjort, asså nu blir det ändring! Ska njuta nu på söndag av att vara fri, jag hatar att leva ett planerat liv där man måste göra saker, men nu börjar det gå över gränsen asså... hahaha, vi hööööööööörs! Jag har 19 veckor på mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0