Justin Timberlake

Okej, jag har alltid gillat Justin Timberlake, jag minns när jag fick min första ipod, den va rosa och hade skitliten skärm, minns ni dom? Jag tror jag gick i feman eller sexan och dom ända låtarna jag hade där var massa låtar med Justin Timberlake och high school musical låtar, fast jag hade ens aldrig sett hsm då. Det var bara för mina kompisar lyssnade på dom, haha. Men i alla fall.

Tänkte säga, att ni som letar efter en true artist, lyssna på Justin. Jag dör för hans låtar, dom är FETT SKÖNA att lyssna på. Sen älskar jag när han dansar, gillar hans stil för den är lite inspererad av Michael Jackson men ändå ser man liksom, att det är Justin Timberlake. Och att han dansar i kostym är fett snyggt. Hela han är snygg. Så har laddat ner massa låtar med han nu och lyssnar sönder dom igen. Han måste komma ut med något nytt snart! Det senaste nya han gjorde, vad var det? Typ 4 minutes med Madonna? Eller? I alla fall måste han komma ut med ett nytt album snart!


Koregrafin i den här videon är tuuung, och det roliga är att det är på den dära victoria secrets skiten ni vet. Och det ser så kul ut när modellerna leker och typ "dansar" eller vad dom gör, och sen ser man tjejerna som dansar med Justin, haha tusen gånger finare ;p


Det här är så tungt när han dansar där i början, jag vet inte varför men att han har kostym på sej gör allting fett mycket bättre, ååh. Jag vet inte hur många gånger jag har tittat på den här!


Och Cry Me A River, favoritlåt genom tiderna. Men den här videon, jag DÖÖÖÖÖR måste han va så snyyyygg?!?? Och hur pallar han dansa och sjunga samtidigt hela tiden? Och slutet, ååh, så grymt när han går över till att beatboxa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0