Kladdkaka?

Den här dagen va fett bortslösad. Har bara suttit inne, skickade in två uppsatser så det var nice. Sen så drog mamma och Alice till ett tivoli och Elida och Christian drog och shoppade och pappa är i Colombia om jag fatta rätt. Så jag och Dennis har varit ensamma ett tag, det är fett skönt och jag sitter här och överväger om jag ska baka kladdkaka eller inte... för jag vet hemligheten för att då den så som på cafèn, ni vet sådära "kompakt" och kladdig.... och det är för gott.. ah ska gå och baka kladdkaka och lyssna på musik så blir det! :) pussssss

HAHAHAHHA ÅHNEJ DENNIS RAMLA NYSS I TRAPPAN JAG DÖR, NI SOM KÄNNER MEJ VET HUR SKADEGLAD JAG ÄR, ÅHNEJ ÅHNEJ HEJDÅ JAG DÖR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0