Life As We Know It

Hejhej, drog till affären med mamma och elida, köpte typ massor till mej själv, vill ni veta? Två iste, tre vanilla rootbeer, sen en back vanlig rootbeer med flaska, sen två paket maränger och sen två ben&jerrys, så köper jag alltid när jag är ute och handlar. Så jag är glad att jag är jag, går inte upp för mycket, jag har varit här i 7 månader, köper sånt dära typ.. minst en gång i veckan, och jag har bara gått upp typ, 3 kg. Så tuuuungt, så jag ska bara fortsätta äta såhär, åååååh jag älskar det här, behöver aldrig ha ångest över att jag äter för mycket.

Nej men jag skulle säga att jag har tittat på Love and other drugs igen, sen nu fram mot kvällen tittade jag på Life as we know it, ååååh, verkligen en film som är en av favoriterna nu! Den va så rolig och fin, jag älskar sånna filmer som man garvar och gråter till. Och jag älskar Katherine Heigl, saknar henne fett mycket i Grey's, det är fett tomt där utan Izzie. Nej men ska gå och ta en rootbeer nu och chilla livet, haha jag är inte fet. Jag lovar!


Och Josh Duhamel är oxå fett snygg, kanske inte lika snygg som Jake Gyllenhaal hahah ;p SE FILMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0