Natti

Jag är så trött så det finns inte, det känns som klockan är tre på natten men den är bara elva, skumt. Fast jag har ätit jätte mycket hela dan och nu på kvällen avslutade vi det med hembeställd pizza och film, så det måste vara därför jag är trött, typ. Håller på att somna medans jag skriver, stänger ögonen en stund sen kommer på att jag sitter och skriver, måste verkligen sova, fast ska duscha först, läsa lite bloggar om jag blir pigg efter duschen, och sen läsa lite, ska vara klar på söndag kväll och den är 300 sidor och jag liger på sida 140... tråkig helg med andra ord, sitta och läsa en bok :( Bloggen blir bättre om nån vecka, jag har varit fett trött i flera dagar nu, vill bara sova hela tiden, kanske håller på att bli sjuk? Vi får se, men vi hörs, godnatt♥

Nyåt 08/09, för tre år sen, haha jag där med lilla amanda på ryggen som jag saknar såååååååååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0