Tionde Februari 2011

Ohno, jag börjar få massa spam kommentarer igen, feeeeett jobbigt. Men i alla fall, vet ni? Jag drömde fett hemsk mardröm, jag va nere i köket helt själv på natten och släkte och tände lampan typ. Sen så titta jag ut i fönstret så typ 30 meter bort står det en tjej på en balkong, tittar raaakt in i mina ögon och typ ler, asså hon såg ut som Samara i the ring. Jag sprang upp till mamma och sen så plinga det på dörren, så jag gick ner och öppna, så stog hon där! Jag blev helt paralyserad, försökte springa ni vet men man ligger typ bara på marken och rullar, haha skiiitläskigt så vakna jag mitt i natten och våga inte somna om.

Men whatever, haha, ska åka ut idag igen. Ska nog inte shoppa, men vi får se. Är på fett bra humör idag så det är härligt. Även fast jag har lockigt hår.. skumt. Ska gå och fixa det nu sen hörs vi ikväll :)


eeeeeeh.... okej, jag hatar min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0