Tungt väger mycket random

Hejhej, tror ni det blev plugg? Nej följde med mamma och lämna någonting, sen drog vi till arrocha och sen till super99 och handla mat. Tog så många timmar som det är från 2 till 7, orkar inte räkna. Ååååh, jag hitta haribo godis, blev fett lycklig! Så nu ska jag skriva lite grann på uppsatsen sen ska jag bädda ner mej framför Desperata hemmafruar och äta mitt godis och dricka rootbeer :)
Sitter och tittar på Elida, det ser ut som hon skriver en bok på sin blogg... hahaha hon är så tung, jag rörde henne sådära på axeln hon såg ut som ett psykfall och ba SLÄPP MEJ JAG KLARAR INTE AV FYSISK KONTAKT. Jag dog.... Hon beter sej sådära, divigt ni vet, så hela dan idag har hon fått mej att garva fast hon bara beter sej helt "normalt", åååh det är såå kul, jag döööööör. Hennes miner, sättet hon beter sej på, pratar på, går på, jag börjar nästa gråta av lycka att det finns någon som bringar skratt i min vardag här. Hahah, så tuuuuuuung!!


haha jag döööööör, sätter kameran på självutlösare och sätter sej skräddare på golvet, hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0