110111

Okej, jag pallade inte blogga men det var för jag inte pallar att folk ska läsa hela livet här. Kan lixom inte skriva vad jag vill för jag har en aning vilka som läser, folk som jag inte vill ska läsa. Vet inte varför, men det bara är så. Och jag bloggar ju inte heller för besökarna jag bloggar bara för att jag är utomlands nu och vill kunna gå tillbaka och läsa vad jag har gjort, så jag skiter i besökarna så jag sätter lösen nu, fram tills jag får designen för då kommer jag blogga mindre om mej, kommer fortfarande blogga om mej men ni fattar, och lägga med tygnd på dans och musik. Vad skönt d är utan läsare asså... haah men hejdå, ska plugga nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0