110120

Hejhej, va vid stranden igår med hela familjen, ni vet kusinerna, mostrarna and so on. Va kul men blev inte jätte brun fö jag är bara i havet hela tiden. Synd att det inte var jätte stora vågor asså :( På kvällen drog vi hem till några och åt där och chillade typ, kom hem och va fett trött för natten innan somnade jag vid fem, gick upp vid åtta, va och bada hela dan, så ja ni kan ju tänka er. Idag mina kära och icke kära ska jag plugga, mamma jag är fett taggad. Inte. Sen på kvällen kommer Tara och Gerritt hit :D Och juste greys säsong sex har jag precis laddat klart, tog typ en vecka, men d är tråkigt för nu vet man allt. Som kommer hända, dom andra säsongerna man kom ju ihåg lite för de va så länge sen man såg dem sist flera år sen, men nu... Ah men whatever nu ska jag plugga, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0