Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag är hatar sånna hära fakta listor för jag är finns inget speciellt om mej och mitt liv....
2. Jag klarar inte av att ha toffsar på armen, så som på bilden, jag får damp och rysningar när jag tittar på bilden, måste ha missat att jag hade på mig toffsar där asså...
3. Jag har brunt hår, brun hy och bruna ögon, men jag ser mig själv som vit... hahahhah
4. Jag längtar tills jag får byta efternamn, har typ tröttnat på Bengtsson nu asså
5. Jag har känslor och mår lite huller om buller ni vet, är inte som Elida som är icecold, men jag kan koppla bort dom när jag vill, hur länge jag vill
6. Jag är dans och musikfreak, okej inte så att jag sjunger eller spelar instrument, men man är väll ändå ett musikfreak om man dansar, d går ihop lixom. Så jag lyssnar på musik hela, hela, hela, hela, hela tiden och kan inte lyssna på EN ENDA låt utan att tänka ihop en koregrafi i huvet.
7. Jag dör för rap, bästa musikgenren!!!
8. Jag har aldrig jobbat, haha jag har praoat på valvet en gång i åttan, det är det närmsta jag har kommit ett jobb
9. Jag älskar att titta på sorgliga filmer, för jag gråter annars aaaaaldrig
10. Jag bor i Panama, flyttar hem i sommar igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0