110126

Äre 26 redan? :O snart februari, sen mars, sen april, sen maj då blir jag 17, sen juni och sen drar jag hem :OOOOO aboow...
Men men, idag SKA jag plugga, jag har sagt så båda dom här dagarna, har inte pluggat så mkt så idag blir feett mycket och jag sitter nere i köket inte på mitt rum så det finns ingen chans att jag sätter på greys heller..  Ska försöka hinna snacka med amanda oxå, det är såååå braaaa att vi kan snacka som i tele med facetime, hon på sin iphone och jag på min ipod, de är gryymt! Aah.. men nu såg jag fick lite frågor, svarar på dom om en stund, för nu ska jag pluggaaaaaaaaaa :)


alltså jag döööööör, hon påminner mej om Koda på björbröder heela tiden, nutteeeepluttttt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0