Borta Bra Men "Hemma" Bäst

Nejmeeen tjaaaaaa, borta bra men hemma bäst, asså aa är ju inte riktigt hemma, men hamma i panama är jag. Så aa, men det va i alla fall nice, det va verkligen sverige vädert vi va ju höögt uppe i bergen de växte till och med granar och det va typ 15 grader jag höll på att dö ibland asså. Och där vi bodde fanns heller inte element så när vi vakna på morgonen var det som att gå upp till skolan mitt i vintern, fett jobbigt. Fast d va nice för man hade tjocka täcken, asså vanliga täcken och det var varmvatten oxå vi har åkt runt lite och lalala ointressant för er, men har massa bilder att lägga upp sen. Nu ska jag snart duscha sen ska jag städa lite, äta något om vi har, sen ska jag titta på film och så. Skriver mer sen, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0