Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Asså jag haaaaaaaaaaatar det här med mig själv, jag kan inte planera, inte bestämma i förväg, inte önska i förväg.. jag gör som jag gör och sen får man se vad det blir. Men annars vill jag ha en fin man, 3 barn och bo i ett fint hus, fast när jag är typ 30. När jag är runt 20 vill jag resa runt lite, ha kul och göra allt man inte kan när man har familj sen. Jobb då haha pallar inte ta upp det, nää men hoppas ni fattar att jag inte varit seriöst när jag sagt d där om klackskor och kjol, och ica maxi och grejjer. Jag ska självklart studera till något, satsa på något, men vad vet jag inte än. Och dans är något som om jag vågar satsa på så ska jag göra det. Men jag kommer i alla fall dansa hela livet.


hahah abooow, när vi precis hade flyttat in, över ett halvår sen nu...skulle bli ganska tufft att försöka hitta kontorsjobb asså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0