Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Jag skulle byta kön, hahhahah neeee skojja, aldrig... jag skulle sätta in allt på banken och leva på räntan, för räntan är väll fett mycket för en miljon? Och då skulle man inte behöva jobba, fast då skulle man nog jobba för skojjs skull och så skulle jag shoppa fett mycket och resa, skänka mycket pengar till alla olika organisationer och gud vet vad. Och sen när jag dör skulle jag ge dom dära 1 miljonen till mina barn och barnbarn och sen skulle jag ge kanske hälften av pengarna till sånnahära ah men forskning om aids, och ge till "barnen i afrika" hahah, men aa..  och juuuuste!! jag skulle torka mej med mina pengar, och snyta mej med mina pengar oxå ibland, om det är slut på toapapper.. man måste ju testa det nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0