Eminem & Lady Gaga At The Grammys


Eminem och Lady gaga ska uppträda på grammys :DD, några andra oxå typ Katy Perry å massa pers, men Lady gaga, äre bara jag som är feeeett TRÖÖÖÖÖÖTTT PÅ BRUDEN?! kan hon inte hitta på nåt nytt, hon tror alltid hon hittar på nya saker, typ "nu ska jag komma med köttskor" "nu ska jag gå runt i frankrike utan trosor" nu ska jag ha skynke för ansiktet" assssssåå samma visa varje gång, men emineeeem :D ville att han skulle köra nått nytt typ that's all she wrote eller i need a doctor med dre eller nåt, men han ska köra från recovery, men d blir grymt ändå! :D längtaar

Jag dödade mej själv med plugg idag, satt från 12 till 8 och bara plugga och det känndes ändå som jag inte gjorde någonting. Men i morrn!!!! jag ska göra mitt livs värsta utmaning, jag ska gå upp klockan FEM!! har ju 3 stora uppg, så tre timmar för en, klar 7, tre timmar för andra klar 10, tre andra för tredje klar 13, sen kanske jag drar och shoppar. eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0