21.53


VARFÖR GÅR DET INTE ATT LÄGGA IN YOUTUBE LÅTAR??????????????????????? JAG SKULLE JU LÄGGA UPP EN SKITGRYM DROGLÅT SOM JAG LYSSNAT PÅ MINST EN GÅNG VARJE DAG I SNART ETT HALVÅR, FOR REAL OCH SEN SÅ GÅR DET INTE ATT LÄGGA IN!!!!!!!!!!!!

I alla fall, den här dagen sög, jag pluggade nästan ingenting, nu sitter jag här, kommer få vara uppe fett länge i natt för att jag måste göra klart det hära, kill me FAST. skojja, men kan någon ta mej igenom det här........... det får jag göra själv, jag är min egen hero, nej jag är allas hero, och vem ska rädda mej? ingen. typ så äre. aa, d är så, jag gillar mitt sadface där på bilden och det ser ut som jag har blåa ögon, fett coolt. hejdå. peace

Eller be te dubbel v (by the way/btw)  kasta inte skit på kultur skolan!!! fick jag i kommentarsfältet av ett riktigt handicap. Skojja, det va stina, nää jag kastar inte skit på kulturskolan, jag tycker bara synd om alla elever som går där, för vissa är ju riktigt bra, typ du stina, LYFT PÅ ERA FETA ARSLEN OCH DRA IN TILL STAN ELLER VARTSOMHELST,  det är inte fel på er som dansar där, det är fel på nåt annat okeeee? dålig koregrafi, ibland äre bra, men inte så ofta asså... typ som på min produktion i nian vi hade ju en lärare från kulturskolan som gav oss dansen, kan ladda upp danserna snart på youtube för DOM SÖG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0