4 dagar kvar

HUUUUH, JAG TROR JAG HAR FÅTT TILLBAX BLOGGLUSTEN LITE?! men pallar inte ladda upp bilder och så, ska inte fylla den här datorn med något ska ge den till min moster sen, men d kanske jag redan har sagt?
meeeeeeeeen, aah, det är inte fint väder här, regnar och är molnigt, d är ju regnperiod nu, precis som när vi kom. Så HOPPAS det är fint väder i sverige!

Och juste har glömt att säga att jag har gjort keratin treatment, våran kusin jobbar på nån frisörsalong så han kom hem till oss och gjorde på mej och Elida, så ska se resultatet sen då i morron tror jag. Hoooooppas det blev bra!

Har packat förresten, maaaassa kläder och saker och skor och sånt som jag inte kmr använda förs vi åker, eller Elida packade typ åt mej. Det ända som är tråkigare än att packa är att packa upp hahah. så nu ska vi typ städa som sista dagarna och så, åker hem till mormor och morfar på tisdag eller onsdag och bor där tills fredag.

Det känns helt sjukt att man ska komma hem, HELT SJUKT. Men aaaaaaah fyyyyyy vad nice d kmr bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0