10e Mars 2011

Hejsan, har inte hunnit blogga idag. Nu håller jag på att måla, vi målar vardagsrummet nu, brunt. Jag hatar att måla färg, okej med vitt men färg är så läskigt att måla, tänk om det blir fel? Haha, nej men, ååh.. igår köpte Elida en toning till mitt hår, jag har inte färgat eller tonat mitt hår sen typ 3 år. Så nu har jag min naturliga färg, jag gillar min färg men mitt hår har tappat all sin glans, det är inte som på bilder. Det ser mycket torrare ut, önskar det fans en genomskilnig färg som bara gav glans. Men ska åka och klippa mej på lördag (bara topparna) och sen så får Elida tona håret på mej. Men nu ska jag fortsätta måla vi hörs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0