22:02

Hej på er, drog till stevens och shoppade lite, eller jag hittade ingenting förutom en grå sjal, sen så följde jag med alice till barnavdelningen och asså, dom har fett morderna kläder för att vara barn, hon köpte världens finaste baddräkt, ni vet såndära smal vid magen, ska ta kort sen så får ni se. Sen drog vi till super99 och jag föll för mitt beroende igen, köpte åtta chokladpuddingar, en stor påse chips, ostdipp, coca cola, oreo kakor och chocolate chip kakor.... det känns som jag glömt något, juste snickers.... hjälp. Men det är ändå fredag så, och såå mycket köpte jag inte ändå, sen skjutsade vi Elida till Tara och Gerritt där killarna redan va, jag orkade verkligen inte. Var helt trött ville bara hem och sova. Är inte på världens bästa humör för att vara helt ärlig, har en typisk sverige dag. Önskar så mycket att man kunde spola tillbaka tiden.
Meen, när Elida kommer hem ska hon tona mitt hår... ja men vi hörs hejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0