5e Mars 2011

Men hej på er, drog till karnevalen i morse men det regnade och det var inte så kul där så vi drog och åt istället, på en asgod restaurang, ååh va gott... och lemonaden <333 ååh, jag åt nåt kött och kyckling tallrik och pomfrit, och sen musslor, fett gott det va! Sen drog vi hem och jag tittade på dhw, somnade, ååh jag hatar att sova här på dagen, delar ju rum med Elida så det är jobbigt, sen att alla har sina rum här på övervåningen så dom låter som djur och dom ska in och ut hela tiden som om det här vore vardagsrummet eller nåt. Nej fy, jag saknar mitt rum verkligen...






haha vill helst täcka över ansiktet med en vit sådära, men nee... haah


min och mammas mat plus patacones och pmfrit :)



hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0