8 Månader

Nu är det mars och 8 månader har gått, asså det är läskigt hur fort tiden går, för ett halvår sen hade jag bott här i 2 månader och va inne på tredje, nu är det fyra månader kvar... Och hur känns det då?
Ingen aning, jag är aldrig en sån som känner efter  men jag vill ändå skriva så jag kan titta tillbaka sen.
Just nu vill jag bara hem, men jag vet att när jag kommer hem kommer jag sakna panama varje dag. Jag minns när jag hade varit i Panama i ett helt sommarlov för nåt år sen, jag saknade panama varje dag i nästan ett år.
Och nu da? När jag har varit här i ett år och börjat ta allt som en självklarhet, värmen, släkten, livet utan stress, äääeee ingen aniiiing asså, just nu vet jag bara att jag vill hem, till stressen, till att vara upptagen varje dag, hem till vännerna, till moppen, till dansen, till huset.
Men, jag undrar hur alla har förändrats, jag vet att mycket har förändrats, men hur varje person kommer ha förändrats, och hur jag kommer ha förändrats för dom, lyssna det är knas för dom som jag hängde med, dom kanske inte hänger värsta nu, dom har gått vidare och lalala, men jag, när jag drog så pausades allt så som det var i somras. När jag kommer hem kommer jag vara inställd på att det kommer vara som i juni 2010, men det kommer inte dom, det är fett knas... men jag vene, vi får se.

Aya, jag vet att jag inte kommer bada i alla fall, 1.jag är badkruka i sverige för vattnet är kallt och äckligt, 2.jag fryser när det är 25 grader här i panama, och 25 grader i panama är varmare än 25 grader i sverige, 3.nu ska jag se dhw :)


ett halvår sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0