Do you really have the stamina?

Hejhej är hemma nu. Sitter och lyssnar på B.o.B, han är riktigt grym, och snygg, fast hans texter är inte såååå bra, asså dom är bra men dom är inte sådära djupa... typ som 2pac eller eminem, fy vad jag älskar hans gamla låtar, det var ett tag sen jag lyssnade på recovery nu asså... Ah men alltså jag är fett trött men vill inte gå och sova, även fast jag vill. Asså åååååh, jag är alltid en sån där "jag vet inte" person, jag orkar aldrig bry mej riktigt så jag säger alltid bara jag vet inte. Minns på mina utvecklings samtal där dom alltid ska fråga tusen frågor så svara jag alltid jag vet inte, dom fick nästan damp hahah.  Ah men ska nog sova ändå så jag kommer upp tidigt i morgon och kan plugga i tid.

Vet ni att det bara är 3,5 månad kvar? Tänk hur fort en halv månad går, sen är det bara 3, sen 2, sen 1, sen börjar man räkna veckor och dagar... läskigt hur tiden kan gå så fort. Jag flyttade ju nyss hit? Det var nyss september och jag hade panik för det var 10 månader kvar, 10 långa månader och nu är det bara 3,5... Det ska bli skönt att komma hem, men kommer sakna min släkt här så mycket. Och sen tänk om jag ångrar mej när jag kommer hem? Tänk om alla har förändrats, som jag vet att dom flesta har... ah jag vet inte, orkar inte snacka om det. Låter allt bara komma som det kommer :)


det här måste vara den djupaste låten på hans senaste album asså, tung är den, lyssnar på repeat hela tiden. Den påminner lite om Lucky me med Chris Brown, asså det är samma budskap typ. Den var riktigt, riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0