F.A.M.E


Sådära, nu finns F.A.M.E på spotify, jag hörde låtarna förra veckan eller nåt tror jag men tänkte sen att jag väntar att skriva om det tills den finns på spotify så ni fattar vad jag snackar om sen. Vad tyckte ni?
Själv tycker jag att det finns ASBRA låtar medans vissa är kassa, tror jag gillar mest dom lugna låtarna, hans röst passar så bra till chilligare låtar. Men vissa låtar var riktigt tunga när det var fart i dom som typ Oh my love, den va fett skön. Näe men tror faktiskt det här albumet är värt att köpa, det är ju Chris Brown, han ÄR tung!

3 Favoriter, favoriten är nog den lugnaste av dom, all back.. haha nej men den va fett fin :)

(Oh My Love - Chris Brown)


(Bomb - Chris Brown ft. Wiz Khalifa)


(All back - Chris Brown)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0