GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA! ♥

Grattis grattis grattisssssssssssssss!!!!!!!!!!!!! Jag vill såååå gärna vara med dej just nu, vara med på din femtonde födelsedag, asså ååh... varför är jag här och inte där?
Du är världens bästa, tänk ALLA våra tider, sen vi va små, sen... 1999, lixom, allt som vi har gjort under den här tiden från 1999 har vi gjort tillsammans, minns du när vi brukade nörda habbo när vi va små, och vi lekte att vi var stora, 20 år och ba "spelar du fortfarande habbo?" hahah, våran gubbe marie-louise med masssaaaaaaa möbler, och flera hc, hahaah vi va tunga ju! Sen när vi lekte spykids varje lördag? Vi hade våran egen klubb, och minns du våran koja? DEN VA TUNG!!! vi tog sängar och tavlor och grejjer från konteinern, aaah och den dära bruden som tog våran tavla minns du?? heeelt knäpp, vi fick fett damp på henne. Och sen minns du våran runda varje sommar tpy vid 2005? Äppelträdet, matnära, kinagungan? hahah, asså jag har så sjukt många minnen med dej skulle ta hundra år att räkna upp allt, men fortsätter lite till, minns du karl-alfred och per-ingrid.. vare så vi kalla dom? haha du vet vad jag menar, och när jag följde med till din mormor och morfar och farmor och farfar, vi hade fett mysigt! Och vårat värsta bråk kommer jag aldrig att glömma, när du slog mej med din mammas TJOCKA bok... hahaha, och när vi skulle ha uppenatt själva och det sluta i slagsmål på ditt rum, eller nej det sluta med den dära lustikurren hahahahalurstikurre..  och när vi hade popcorn krig i ditt rum det var popcorn ÖVERALLT, och tillslut försökte vi trycka upp popcorn i varandras arslen, HAHAHAHHA. Och sen när vi skulle damsuga upp allting, och vi ville utföra nya experiment.. du vet vad jag menar. Åååååh våra tokio hotel tider asså HAHAHAHHA, mobbadeeeeeeee....  Och det här har du säkert trängt ut från ditt minne helt, men minns du när vi hade tittat på mean girls och vi ville oxå ha en såndära burn book, så vi gjorde en för 93or som vi inte gillade..... HAHAHAHHA, och sen fick några typ reda på det, aaaaaaah hahahah, och sollentuna station näru fasna med kortet? fy vad jag dog av garv.... OCH NÄR VI RAMLA MED MOPPEN OCH DU SPRANG IN MOT SKOGEN FÖR DU VAR CHOCKAD HAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHA SKONA MEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ, okej nu ska jag komma till det viktiga, det är inte alla dom här sakerna jag saknar, eller jo.. det är klart, men att bara vara hemma hos dej, skratta, chilla, sova, slösa tiden, slösa livet med varandra... jag är ju van att slösa livet med någon, med dej, men här sitter jag och slösar det HELT SJÄLV... inte okej, asså du och jag, vi är synkade till varandra, på riktigt, varje gång vi är med massa andra och vi kan bara titta på varandra och veta vad den andra tänker, i love that with you. Det är som på film, två bästavänner livet ut, kan allt om varandra utantill, du är bara bäst helt enkelt, längtar efter dej, saknar dej, älskar dej ♥



haha från 2007 när lilla du va 11 och lilla jag hade precis fyllt 13, HA VÄRLDENS BÄSTA DAG! I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åååååh jennifer!! du är BÄST! TAACK! hahahha asså alla minnerna, dog av garv när jag läste dom... och jo jag kommer ihåg hatboken ;) hahahha....

ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR DEN BÄSTA VÄNNEN SOM FINNS, ÄLSKAR DIG ÄLSKAR DIG!!! <3333333333

2011-03-27 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0