haha mobbad

Alltså jag har tänkt på en sak, varför kan inte jag vara smart?
Varför kan inte jag vara en av dom, som kan titta på ett mattetal i tio sekunder och sen ha räknat ut det, varför måste jag fortfarande räkna på fingrarna? Eller varför kan inte jag vara smart på fysik eller kemi eller något sånt? Jag vill vara den dära duktiga i skolan som får mvg, kan allt. Jag vill vara som Nici ibland, hon är så bra på allting, organiserad och FIN! Eller som Sofia, man tror att hon är en vanlig, men hon är också FETT SMART.

Okej att jag inte blev smart eller så, men kunde jag inte ÅTMINSTONDE få någon talang? Jag kan inte sjunga, inte rita, inte sminka fint, inte klä upp mej fint, inte spela något intsrument, jag kan inte hålla ett rum rent för EN DAG. Jag kan inte göra saker i köket, som att laga mat, eller vanliga enkla scones, det ända jag kan göra är kladdkaka, om något går sönder kan jag inte laga det.

Okej jag fick ingen talang heller, kunde jag inte I ALLA FALL få rakt hår? Jag är ett typsiskt exempel på en chillare som kommer sluta upp på ica maxi. Haha nej men ni fattar väll? VAD KAN JAG? Okej här är vad jag kan:

Skriva uppsatser (kunde i alla fall)
Dansa

hahahhahah åhnej, 2 saker, jag dör, nice jenni, nice!

Kommentarer
Postat av: sofia'

DRIVER DUU!?!??? vet du vad jag skulle ge för att kunna dansa som du människa!? för att kunna ta så enkelt på saker och va så rolig som du eller!?!?

PRECIS!!

2011-03-15 @ 20:00:49
URL: http://sofiafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0