Hos mormor och morfar

Tjaaaaaaaaaaaaaa, sitter hemma hos mormor och morfar nu. Det tog TVÅ timmar att komma hit, först skulle vi träffa någon advokat på vägen, sen åkte vi till price smart och sen stannade mamma för att leta efter mormor och sen tog det bara lång tid så jag tittade på desperate housewives hela vägen. Ligger före er faktiskt, ni ligger på avsnitt 11 jag ligger nu på 16 snart på 17 och sen måste jag vänta för det är säsongspaus i usa, samma med greys. Men i alla fall, finns inte så mycket att göra här så jag passar på att plugga. Pluggar om första världskriget och det är väldigt tråkigt. Fast måste man så måste man...


dålig ipod kamera i know, men åååh vad godaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0