jag känner en clown

yoyoyoooooooooooo visst borde "haha" vara ett ord och stå i den dära akademiska ordboken och då skulle förklaringen kunna vara ett skratt/ett skämt/årets skämt/theresa skaf. Skojja, men varje gång jag har tänkt på henne idag har jag börjat garva, först för när hon ramla utanför donken med all mat, ni vet den historien, sen för när hon höll på att bli överkörd av bussen när hon försökte stoppa den, sen när vi blev rädda en gång och hoppade över ett staket och hennes byxor sprack, sen när hon ***** ** ***, sen när hon ramla på gympan, sen när hon skrämde fel tjej på toaletten i skolan, sen när hon sprang in i en kärring på busshållsplatsen i sigtuna och fick FETT med skäll, sen när hon föddes, skojja, men HAHAHA jag dör vilken clown man kan vara



hahah sist vi webba, har mer bilder men vill inte skrämma iväg mina läsare, I ALLA FAAAAAAAAAAAAALL, så har jag börjat titta på pretty little liars har sett 3 avsnitt hittills, helt ok. Och håller på att ladda ner one tree hill oxå, ska väll ge det en chans lixom. Ah men ska snart måla tror jag, klockan är fett sent här men är inte så trött och vi har inte målat på länge, skulle vara skönt att kunna börja måla köket snart lixom, så aa.. blir en hel pluggdag i morrn. eeeh YA. vi hörs bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0