Shoppat

Hejhejhejhejhehjehje jag är feeeeeeeeeett glaaad!!
drog och shoppade med mamma och elida och alice, hittade inte så mycket kläder förutom ett par shorts, sen köpte jag lite smink och nagellack och skullecandy hörlurar... och när jag satte mej i bilen och började lyssna, jag ville typ börja gråta, helt klart värt varenda dollar av dom 30... asså basen är sjuuuuuuuuuk, hur har jag klarat mej med apple hörlurarna så länge? Nästa månad ska jag köpa sånna dära stora, heter dom headphones?? det är ett måste. Jaa, och jag köpte INGET godis eller läsk, är fett stolt! Kände inte behovet av det när jag hade köpt så mycket annat... ååh, nu ska jag plugga lite :)


shortsen ser inte så snygga ut där, men på är dom skitsnygga med ett vitt linne, fina sandaler och ett långt, tungt halsband, är så glad att jag har sommar!!


3 ögonskuggor, 2 läppstift och en läppglans, elida ska lära mej sminka med ögonskugga, oooch läppstiften ser orangea ut, men den enda är korall och den andra är nude, och genomskilnit är ett måste nu när jag inte har vaselin:(


och sen typ basic nagellack, ska köpa färger sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0