Spotify börjar bli wack

hey på er, kan inte riktigt sova, haha jag skulle gå in på youtube och titta på sminkvideos sådära ni vet, slutar alltid med att jag sitter och lyssnar på musik, börjar tycka att spotify är fett wack nu asså. Det är sååå många bra artister och låtar som dom inte har, varför lixom? Kan dom inte bara lägga in lite ny bra musik för varje gång som man loggar in så går jag in på whats new så är det MASSA gamla låtar med sånna man inte ens visste funnits, typ nu titta jag John lee hooker, vem är det? Eller Simon och Galfunker? lixom vaa? sen typ aa, det är fett tråkigt ju... Men jag ska ändå köpa premium sen när jag kommer till Sverige igen, fett chill lixom att ha den mesta musiken i ipoden hela tiden, utan att beöva ladda ner hela tiden.
Menmen, bjuder på en låt som har gått på repeat hos mej i några veckor nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0