sunny bunny money and funny, you aint even listenin and i just took ya money


hahahahha jag ÄLSKAR den här låten!! Så ironisk, handlar ju om att folk inte lyssnar längre på texten utan mer på beatet och så, så refrängen hahahha jag dör, det är typ en "pik" från em till alla RnB sångare, ååååh JAG ÄLSKAR EMINEM. HAN ÄR TUUUNNNNNGGGGGGGGGGGG!!! Och det bästa är att han låter lite mer som från Encore! åååh, älskar det, asså jag vet inte hur jag ska säga men finns det någon bättre än eminem? nejnejnejnejnej! längtar tills hans nästa album kommer ut, den kommer nog va den bästa, och eminem och 50 cent va bäst på den här låten asså, texten dödar.

Men asså visst är det sant? Som i somras, dom flesta lyssnade väll inte på love the way you lie för att eminems rap del? Majoriteten lyssnade väll för Rihannas refräng var bra. Eller som Airplanes, eller nothing on you, eller coming home med diddy och skylar grey, eller castle walls med t.i och christina aguilera... Visst är det sant? Det är synd att dom flesta rapparna idag ska behöva ha en TUNG (obetydlig) refräng för att folk ska lyssna, om refrängen låter bra är låten bra, sen bryr sej folk inte om vad rapparna egentligen rappar om. Varför jag älskar rap och lyssnar mest på rap är just för texten, det är den TYNGSTA musikstilen, inte bara tung för att det låter bra, utan texterna antingen är dom DJUPA och kommer direkt från hjärtat (man märker verkligen på eminem vilka låtar som är marshall och vilka som är shady) och det är tungt, eller så har dom FETT HUMOR, men asså där dem får in så mycket text, så meningsfullt asså... rap är livet. Inte bara lite text som i den här sången visar, shorty i love yoooou and you love me tooooo osv.. lixom vad betyder det egentligen? ingenting. Men sen rapen, den BETYDER. Förstår ni? Har tänkt på det fett länge, grattis till den som ens läste det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0