taaaaagggggg

Alltsåååååå ja, den dära springturen var rätt härlig, kom in, tog en dusch, titta på ett oth avsnitt, kommer mer och mer in i den serien, och i morrn börjar grey's och då äre det dära musikalavsnittet, hoppas det blir bra asså.

Och vet ni hur TAGGAD jag är på sommarlovet eller? Jag ska bli ett barn igen, jag är alltid en omogna, töntiga, osmarta, mobbade, flippade, barnet... Till och med amanda är mognare än mej, och här i Panama kunde jag ha haft tid och "hitta mej själv" men yooooooooooooo im the kidddd. 

Nej men jag skulle säga att jag är FETT TAGGAD på sommarlovet, jag tänker alltid ååh tänk när jag får gå på den gatan igen, åka på den gatan med moppen, va på det stället, åka därifrån dit och dit därifrån och sen dit och sen dära och sen hära och sen tillbaka, och sen till det andra stället och sen tillbaka igen och sen ännu mer tillbaka och sen dit och sen sover jag där, sen drar jag hem tidigt på morgonen sen drar jag tillbaka, sen åker jag dit.. hahaha skojja, men typ. Jag tänker oxå fett ofta när jag lyssnar på en bra låt, ba ååh den här kommer jag droga på planet, och tänk när jag sover på hotellrummet i spanien lixom, kan blogga "nästa hållplats, SVEEEEEEERIGEEEEE" haha eller när jag kan skriva på facebook SWEDEN I LOOOOOOOOOOVE YOOOOOOOOOOU!!!, asså.. hehe jag är fett taggad för i morrn (idag för er) är sista dagen på Mars!! GALETTTTTTTT, WOOOOOOHO JAG ÄR TAGGGGGGGEN SJÄLV.

 eeh... har en tung dag i morrn med mkt plugg så ska sluta vara glad nu... hej...då..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0